سفارش تبلیغ
صبا ویژن

87/2/23
11:58 عصر

مدرسه سازی-رئیس جمهور-خیرین

بدست صعصعه در دسته

رییس جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه مدرسه‌سازی از سوی خیران در حال تبدیل شدن به یک فرهنگ است، تصریح کرد: مشارکت فعال خیران مدرسه ساز به الگوی تمام عیار برای همه بخش‌ها و عرصه‌ها در جامعه تبدیل خواهد شد.

دکتر محمود احمدی نژاد پیش از ظهر امروز (دوشنبه) در دیدار صمیمی با نمایندگان خیران مدرسه ساز از سراسر کشور ، با تاکید بر اینکه محتوا و نرم افزار نظام آموزشی نیز باید همزمان با وضع مدارس به نقطه مطلوب برسد، گفت: با تدریس فرهنگ زلال ایرانی و اسلامی در مدارس، نوجوانان و جوانانی عالم، خلاق، شجاع، پاک و مقتدر خواهیم داشت.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری،رییس جمهوری با بیان اینکه ملت ایران در برهه‌های مختلف پرچمدار تمدن، علم، هنر و فرهنگ در جهان بوده است، تاکید کرد: امروز برای رسیدن به بالاترین سطح پیشرفت و جایگاه واقعی ملت ایران به نگاه و افق جهانی نیاز داریم.

دکتر احمدی نژاد با اشاره به روحیه خیران مدرسه ساز خاطر نشان کرد: با همت، روحیه و صلابت همه مسایل کشور حل می‌شود و ایران در نقطه اوج خواهد ایستاد.

رییس جمهوری، آموزش و پرورش را پایه پیشرفت و رشد هر نظام و کشوری دانست و گفت: مدرسه مهمترین پایه برای رسیدن کشور به بالاترین جایگاه است.

احمدی نژاد با بیان اینکه کارها باید به مردم سپرده شود و مدرسه‌سازی از سوی خیران نماد پیوند مردم و دولت است، اظهارداشت: در هر عرصه‌ای که مردم وارد میدان شده اند، حضور و تصمیم‌گیری آنها موثر و به نفع کشور بوده است.

رییس جمهوری با اشاره به آمادگی دولت برای همراهی و همکاری با خیران مدرسه ساز گفت: حضور و فعالیت خیران مدرسه ساز امید و نشاط را در آموزش و پرورش ایجاد کرده است.

دکتر احمدی نژاد اقدامات خیران مدرسه ساز را جوششی از میان قلب‌های مومن و عاشق به خدمت برشمرد و اظهار داشت: زندگی، کار و اندیشه خیران مدرسه ساز با عشق، صفا و معنویت در هم تنیده شده است.

پیش از سخنان رییس جمهور یو در آغاز این دیدار دکتر علی احمدی وزیر آموزش و پرورش، گزارشی از اقدامات و برنامه‌های این وزارتخانه برای تسهیل در اقدامات خیران مدرسه ساز ارایه کرد.

همچنین مهندس بوربور رییس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس و شماری از خیران مدرسه ساز در استان‌های مختلف دغدغه ها، دیدگاه‌ها و راهکارهای خود را در این عرصه بیان کردند.

توجه به نرم افزار و محتوا پس از ساخت مدارس از سوی خیران، تسهیل در ارایه و تهیه امکانات مورد نیاز برای ساخت مدارس، حفظ و نگهداری مدارس ساخته شده از سوی خیران، توجه به گروه‌های جهادی دانشجویی برای مدرسه سازی در مناطق محروم، حضور خیران در طرح اداره مدارس از سوی هیات امنا و معرفی خیران مدرسه ساز به عنوان چهره‌های ماندگار در جهت فرهنگ‌سازی از جمله مهمترین طرح‌ها و پیشنهادهای خیران مدرسه ساز بود که در حضور رییس جمهوری ارایه شد.

 


87/2/21
1:36 عصر

مراحل وارد شدن به شیطان‌پرستی

بدست صعصعه در دسته


حاملان شیطان‌‌گرایی در ایران، مظاهر شیطان‌پرستی (دروزی‌ها و گنوسی‌ها و...) سبک‌های موسیقی شیطانی متالیکا و تبیین فعالیت گروه‌های شیطان‌پرست در داخل کشور عناوین آخرین قسمت این گزارش است.
عدد ??? از دیگر نمادهای شیطان پرستان است:
? ??? :
یک سمبل با عنوان " شماره تلفن شیطان " توسط گروه‌های هوی متال وارد ایران اسلامی شده اما در حقیقت علامت انسان و نشانه جانور در میان شیطان‌پرستان تلقی می‌شود و براساس مکاشافات ??:?? " ... پس هر کس حکمت دارد عدد وحش را بشمارد ،زیرا که عدد انسان است و عددش ??? است . " از سال‌ها پیش تاکنون این عدد با اشکال مختلف بر روی دیوارهای شهرهای بزرگ کشور مشاهده می‌شد .
صلیب وارونه (upside pown cross ) : این نماد و حکایت از " وارونه شدن مسیحیت دارد " و عمدتا استهزا و سخره گرفتن این دین است . صلیب وارونه در گردن بندهای بسیاری مشاهده شده و خواننده‌های راک انواع مختلف آنرا به همراه دارند .
نماد صلیب شکسته یا چرخ خورشید (swastika or sun wheelc) : چرخ خورشید یک نماد باستانی است که در برخی فرهنگ‌های دینی همچون کتیبه‌های بر جای مانده از بودایی‌ها و مقبره‌های سلتی و یونانی دیده شده‌است .
لازم به توضیح است این علامت سال‌ها بعد توسط هیتلر به کار رفت ،‌ لکن برخی با هدف به سخره گرفتن مسیحیت این سمبل را وارد شیطان‌پرستی کردند .
چشمی در حال نگاه به همه جا (All seeing Eye) : چشم در برخی نمادهای روشنفکری نیز به کار می‌رود . اما شیطان‌پرستی اعتقاد دارند چشم در بالای هرم " ‌چشم شیطان " است و " بر همه جا نظارت و اشراف دارد " .
این علامت در پیشگویی ،‌ جادوگری ، نفرین‌گری و کنترل‌های مخصوص جادوگری مورد استفاده قرار می‌گیرد .گفتنی است این نماد بر روی دلار آمریکایی به کار رفته است .
این نمادها به انگلیسی (Ankh) انشاء‌می‌شود و سمبل شهوت‌رانی و باروری است .
این نمادها به معنای روح شهوت زنان نیز تعبیر می‌شود . امروزه نماد " فمنیسم " در واقع یک نماد برداشت شده دقیقا از سمبل‌های شیطانی است .
پرچم رژیم صهیونیستی : قابل توجه جدی است که رژیم صهیونیستی علاوه بر حمایت‌های آشکار و پنهان ،حتی از قرار گرفتن نماد رسمی کشور نامشروعش در کانون علائم شیطان‌گرایان نیز پرهیز ندارد .
ضد عدالت (Anti justice) : با توجه به اینکه تبر رو به بالا نماد عدالت در روم باستان به شمار می آمده است شیطان‌پرستان تبر رو به پایین را با عنوان نماد ضد عدالت در راه پیمودن مسیر تاریک انتخاب کرده‌اند .
همچنین گفتنی است که فمنیست‌ها از دو تبر رو به بالا به معنی مادر‌سالاری باستانی استفاده می‌نمودند.
سر بز (Goat Head) : بز شاخدار ، ‌بز مندس mendes (همان ba&#???;al بعل خدای باروی مصر باستان) ، ‌بافومت ، خدای جادو ، scapegoat (بز طلیعه یا قربانی) این یکی از راه‌های شیطان‌پرستان برای مسخره کردن مسیح است زیرا گفته می‌شود که مسیح مانند بره‌‌ای برای گناهان بشر کشته شد . همانطور که در توضیح نمادهای اول اشاره شد ،‌این نماد تصویر کاملی است از بز قرار گرفته در نماد پنتاگرام .
هرج و مرج (Anarchy) : این نماد به معنای از بین بردن تمام قوانین است و دلالت بر این امر دارد که " هر چه تخریب کننده است تو انجام بده " این نماد عمدتا مورد استفاده گروه‌های هوی‌متال است .
چشم شیطان (Aye of satan) : این نماد نیز به معنای چشم " شیطان و نظارت و اقتدار " است و کمتر شناخته شده است .
این دو نماد نیز به عنوان سمبل‌هایی در نزد شیطان‌پرستان مورد استفاده در زیور‌آلات و ... قرار می‌گیرد .
? سیاست اسراییل
رژیم اشغالگر قدس که سلامت اخلاقی و روحی و روانی انسان‌ها را همواره به منزله تهدیدی جدی برای منافع ملی خود می‌بیند ،‌ در اقداماتی گوناگون و پی در پی مبادرت به ساخت جریان‌های مسموم فرهنگی نموده و این جریانات مسموم را به شراین حیاتی جوامع از طریق جاذبه‌های مجازی تزریق می‌نماید.
در یک نگاه جامع ارتباط رژیم صهیونیستی و نقش آن در سازماندهی گروه های شیطان‌پرست در محورهای ذیل قابل اشاره می‌باشد .
الف) این گروه‌ها به لحاظ فلسفه اولیه و بسترهای معرفتی دامنه وسیعی از ارتباط با این رژیم داشته و خواهند داشت.
ب) نحله‌های مختلف شیطانی توسط دو سازمان عمده جاسوسی یعنی CIA و موساد سازماندهی ،‌هدایت و تغذیه می‌شوند .
ج) بودجه ، نظارت ، پشتیبانی و ... شیطان‌پرستان فعال در جمهوری اسلامی ایران به صورت مستقیم توسط سازمان موساد تامین شده و این سلسله اقدامات با اهداف امنیتی دنبال می‌شود.
د) رژیم صهیونیستی از اعضای گروه‌ها برای مقاصد شوم سیاسی و جاسوسی بهره می‌برد ، ‌به گونه ای که خشونت‌‌بارترین اعمال به دست این گروه‌ها واگذار می‌شود .
‌? موسیقی و شیطان‌پرستی
در بخش‌های گذشته اشاره کردیم که نحله مورد مطالعه با استفاده از موسیقی نتوانست به نفوذ خود در اقصی نقاط جهان تحقق بخشد .
عمده این اقدامات در فضای تاسیس و فعالیت گروه متالیکا تاکنون دنبال شده است که در ادامه به معرفی آن خواهیم پرداخت .
? آشنایی با متالیکا
در سال ???? یک نوازنده درام به نام " ‌لارس الریچ " با انتشار یک آگهی فراخوان تشکیل یک گروه هوی متال را اعلام و پس از مدتی موفق به جذب افراد مختلفی می‌شود .
فعالیت این گروه‌ها مانند سایر گروه های هوی متال به صورت غیرقانونی و زیرزمینی در ظاهر و در باطن با حمایت سازمان‌های جاسوسی ایالات متحده آمریکا با شعارهای اجتماعی و اعتراضی ادامه و گسترش می‌یابد .
این گروه چند سال بعد پیشنهادهای Black metal را نیز ادامه داد و ضمن ارائه آثار مختلف زمینه را برای شکل‌گیری گروه های بعدی فراهم آورد .
? ارزش‌های القایی متالیکا :
متالیکا در حقیقت ضدارزش‌هایی را ارائه می‌نماید که شامل " بازگشت به تاریکی "
(محور اصلی تفکرات شیطان‌پرستان ، بی‌رحمی و تجاوزات جنسی ، فحاشی ، هجوم و حمله به جامعه و فرهنگ عمومی آن) می‌باشد .
خوانندگان این گروه بر روی صحنه و در کلیپ‌های خیابانی دست به خوردن و آشامیدن میوه‌های فاسد ، ‌ادرار ، مدفوع ، خون و مردار نموده و از کثیف‌ترین گروه‌های موسیقی جهان به حساب می‌آیند .
همچنین گفتنی است متالیکا از هم‌جنس بازی نیز دفاع می‌نماید و آلبومی را در سالروز مرگ " ‌کوئین " ، همجنس‌باز بنام آمریکایی منتشر کرد .
برخی آمارها حکایت از این امر دارد که تاکنون بیش از ده میلیون و دویست هزار کپی از آلبوم های این گروه " موسیقی شیطانی " به فروش رسیده است .
برای آشنایی با افکار خوانندگان و اداره‌کنندگان گروه‌های متالیکا در ادامه برخی از اشعار ایشان با ترجمه آن ارائه می‌شود :
Band: Nargaroth
Song:The Day Burzum Killed Mayhem
Album: Black Metal Ist Krieg (????)
a year of misery ?
سال بدبختی ؟
Darkness fills the sky.
تاریکی آسمان را در برگرفت
I hear the warriors cry.
صدای گریه سلحشور را می شنوم
The legend tells a story
افسانه‌ها داستانی را بیان می کنند
From a Viking from the north,
از وایکینگی از شمال
Who met a Death Warrior
چه کسی سلحشور مرگ را ملاقات کرده؟
Black Metal was never really the same.
بلک متال هرگز یکسان نبود
The legend call it murder
افسانه‌ها آن را کشتار نامیدند
And the Viking had survived.
و وایکینگ نجات یافت
But the eyes of the Death Warrior
اما چشمان سلحشور مرگ
Never saw again the sun upon the sky.
هرگز خورشید را بر فراز آسمان ندید
And the quintessence:
و در اصل:
Everyone recognized war,
همگان جنگ را تایید کردند
That Black Metal isn&#???;t just Entertainment anymore.
بلک متال فقط یک سرگرمی نبود
I can still remember
هنوز هم می توانم به یاد بیاورم
My emotions so confused.
احساسات فوق العاده مغشوشم را
My soul was seeking answers.
روحم به دنبال پاسخ بود
No knife I let unused.
تیغه ای نبود که بگذارم بی استفاده بماند
So many questions
سوالات بسیار زیادی
I had to satisfy.
مجبور بودم که خرسند باشم
My soul was under torture,
روحم زیر شکنجه بود
But I knew my way was right
اما من می دانستم که راه من درست است
I see a cemetery fall asleep under fog
قبرستانی را دیدم که در زیر مه به خواب رفته بود
And I know the old days will never come Again.
و من می دانم که روزهای گذشته هرگز باز نمی گردند
????, this year of misery was the knife
سالی از بد بختی که همانند چاقویی
which split the Black Metal scene apart.
چشم انداز بلک متال را از هم جدا ساخت
Since that mighty day Black metal split his Way,
بعد از آن روز بزرگ بلک متال توسط او دو نیم شد
And the unity was never the same again.
و یگانگی هرگز به جود نیامد
Lies, rumors and hate. Moneymaking, sadness And shame
دروغ‌ها ، شایعات و نفرت. منافع، دلسردی و شرمساری.
And all this by, the Day as Burzum Killed Mayhem.
و همه اینها در روزی که بارزام مایهم را کشت
Remember this day! Remember this way!
این روز را به خاطر سپار، این طریق را به خاطر سپار
That you never betray, what here leads you On your way!
تو هرگز تسلیم نخواهی شد، که در اینجا به راهی سوقت دهند
And I never will forget
و من هرگز فراموش نخواهم کرد
The day as this both warriors met.
روزی را که این دو سلحشور رودررو شدند
The blood was hot the moon was red
خون جوشان بود و ماه قرمز رنگ،
And Black Metal created his own grave.
و بلک متال برای خود قبری ایجاد کرد
And I dream from days before
و من رویایی دیدم از روز قبل
Black Metal Maniacs, no whore,
مجنونان بلک متال، هیچ فحشایی نبود
In the legions of war
در سپاه نبرد
The demons in our heads the law.
شیاطین بر سر ما قانون،
So I summon you once again,
و من تو را بار دگر فرا خواندم
We should never forget the pain
ما هرگز نباید رنج را از یاد ببریم
From older days in our veins
از روزگاران گذشته در شاهرگ ما
We now cut of that it can flow like rain.
تکه ای از آن هست که همانند باران گردش کند
Arrghh, this was the legend from
این افسانه ای بود از
?) دلایل استفاده از موسیقی
الف) جاذبه های مجازی و حاشیه‌ای موسیقی متالیکا مانند ایجاد فضا برای روابط آزاد دختران پسران
ب) ارزان و قابل دسترسی بودن موسیقی با توجه به ارتقاء‌تجهیزات فنی تکثیر و توزیع
ج ) کاهش سطح حساسیت یا حساسیت زدایی از طریق نفوذ به خانواده‌ها ،شرکت‌ها ،‌اتومبیل‌های شخصی ،رایانه‌های شخصی بالاخره گوشی‌های تلفن همراه
?) روند و روال
روند و روالی که موسیقی متالیکا در گسترش مقوله شیطان‌پرستی تاکنون طی کرده است بسیار قابل توجه می‌باشند .
ظهور یک خواننده جدید دقیقا به مثابه یک شیطان جدید همواره جمع تازه‌‌ای از علایق و عواطف اقشار مختلف مردم در کشورهای جهان را (علی‌الخصوص جوانان) به خود جلب می‌کند.
نقش موسیقی متال نقش حساس گسترش دامنه مخاطبین شیطان‌گرایی می باشد . از سوی دیگر با گذشت زمان خوانندگان متالیکا همه روزه بیشتر تمایلات شیطانی خود را آشکار می‌نمایند و بدین‌سان می‌توان آنها را تنها عامل تبلیغ شیطان‌گرایی معرفی کرد .
?) مرلین منسون
همانطور که در بخش قبلی به آنها اشاره شد ، استفاده از موسیقی و به تبع آن ظهور خوانندگان جدید به مثابه شیاطین نو ،ظرفیت‌های جدیدی را در اختیار شیطان‌پرستان قرار داد .
" برایان هاگ وارنر " نام اصلی فردی است که امروز به مرلین منسون یا به اختصار
(MM) شهرت یافته است .
وی که اکنون علاوه بر هواداران چندین هزار نفری در اقصی نقاط جهان به عنوان شیطان بزرگ شناخته و مورد پرستش قرار می‌گیرد . مانند سایر افرادی که از چهره‌های شاخص شیطان‌پرستی به حساب می‌آیند دوران کودکی توام با سختی‌های فراوان مانند فقر و تنگدستی را سپری کرده‌است .
" برایان وارنر " یا (MM) تاکنون توانسته است نقش یک منجی را برای شیطان‌پرستی ایفا کند و این افراد را از بن‌بست عزلت خارج کرده و مجددا به عرصه فعالیت‌های اجتماعی وارد سازد .
مرلین منسون نیز مانند سایر چهره‌های شناخته شده شیطانیسم چندین مرحله در طول عمرش یعنی طی ?? سال گذشته ، برای مدت چند ماه یا چند هفته از نظر‌ها دور شده و پس از طی زمان موردنظر با ارائه یک کنسرت بزرگ و یا در چهره‌ای جدید و البته سخیف‌تر از گذشته ظاهر می‌شود .
(لازم به ذکر است که شیطان‌پرستان ادعا می‌کنند که در این مدت به ملاقات شیطان و یا شیاطین می‌روند و دستوراتی را دریافت می‌کنند.)
گفتنی است طبق اطلاعات موجود زمانی که این افراد " غیب " می‌شوند ، جلساتی را با برخی مقامات بلندپایه امنیتی آمریکا و رژیم صهیونیستی برگزار می‌نمایند و خواسته‌هایشان را مبنی بر حمایت‌های مالی ، حقوقی و ... بیان و از حمایت ایشان برخوردار می‌شوند .
تصویر فوق از فرد مذکور است که قربانی دیگری و نمادی از شیطان یعنی گربه را در دست دارد . (موجودی که توسط وی باید قربانی شود.)
با توجه به اهمیت نقش (MM ) در هدایت و جذب جوانان و نوجوانان ایرانی به شیطان‌پرستی در آینده به خواست خداوند پژوهش کامل ارائه خواهد شد .
? شیطان‌پرستی در ایران (تاریخی)
?) دروزی‌ها
دروزی‌ها اقوام مهاجری هستند که از مناطق غربی کشور طی فاصله زمانی حداقل ?? قرن پیش به دلیل آزارهای حکومت وقت بر علیه شیعیان فراری شده و در مناطق از فلسطین اشغالی ، سوریه ، لبنان و ... سکنی گزیده اند .
برخی از مورخان و کارشناسان ادیان بر این باورند که دروزهای " درون‌گرا " نوعی از شیطان‌پرستی را اختیار کرده‌اند و ریشه‌هایی از ایشان نیز در عراق و ایران (مناطق غرب کشور ایران) مستقر هستند و دارای معبد مقدس می‌باشند .
?) گنوسی‌ها
با فرض صحیح‌تر استنادهای تاریخی دقیق انتصاب شیطان‌پرستی به فرقه گنوسی منشعب از اهل حق می‌باشد که آشکارا به شیطان‌پرستی روی آورده‌اند.
در این رابطه باید متذکر شد بانیان " تقدیس ابلیس " در تصوف دارای قدرت تاریخی زیادی می‌باشند و آنچنانکه در تاریخ و توسط ایشان آورده شده افرادی همچون احمد غزالی ،‌ ذوالنون مصری و سنایی از پایه‌گذاران اولیه شیطانیسم در میان مسلمانان بوده‌اند .
طبیعی است فرق تصوف نیز مجموعا تحت تاثیر این اقطاب بوده و شکل‌گیری شیطان‌پرستی در میان ایشان (آنگونه که در فرقه گنوسی دیده می‌شود) امری بدیهی است .
لکن گنوسی‌ها از جذب ،معاشرت و رویارویی با سایر مردم پرهیز داشته و در چند دسته کوچک به مراسمات خاص شیطان‌پرستی همچون قربانی و حج شیطان و... می‌پردازند .
? ورود شیطان‌پرستی به ایران (جدید)
نوع جدید شیطان‌پرستی طی یک بازه? زمانی ??ساله با چند وقفه به ایران ورود یافته‌
است .
?) نحوه ورود
چند گروه عامل و حامل ورود شیطان‌پرستی به ایران بوده اند که در بند بعدی به آنها اشاره خواهد شد . اما به صورت کلی و از منظر عوامل چند اقدام نقش بسزایی را در خصوص ورود جریان مذکور ایفا کرده است .
? مهمترین ورود شیطان‌پرستی به ایران رواج یافتن میل جوانان به استفاده از موسیقی متالیکا و ساز گیتار بوده است .
طی ?? سال گذشته موسیقی متالیکا به صورت زیرزمینی و غیرمجاز وارد کشور شده و در چارچوب آن مفاهیم نحله انحرافی مورد بحث در اختیار جوانان قرار گرفته‌است .
? اقدام تامل‌‌برانگیز و بسیار ناشیانه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت آقای خاتمی در صدور مجوز برای گروه‌ها ، آلبوم‌ها و کتاب های اشعار موسیقی متالیکا نیز نقش اساسی را در جلب توجه عموم مخاطبین جوان به این نحله انحرافی فراهم آورد .
در واقع باید تاکید کرد که در کنار موسیقی زیرزمینی ،‌وزارت فرهنگ و ارشاد وقت نقش در‌واز‌بان ورود یک جریان با شرایط مورد اشاره ایفا کرد .
گفتنی است " ‌هوی متال " ، " متال تاریک " ، " گوتیک متال یا متال گوتیک " چند سبک از موسیقی شیطانی متالیکا بود که به یمن غفلت اعجاب‌انگیز مسئولین فرهنگ کشور که جدال و " ‌اصلاحات‌ " سیاسی را پیشه خود قرار داده بودند وارد کشور شد ، ‌نمونه ای از متون ترجمه شده‌ای که به صورت قانونی ! در کشور به فروش رسید در ادامه می‌آید :
uniting our tearful eyes...
enchanting
At night... I kiss the serpent in thy tears
For years... thy sorrow I&#???;ve mourned
تاریکی ... قلب خون آلود مرا در آغوش می گیری
رویاهایم .... چشمان اشکبارمان را متحد می کند
فریبنده
در شب .... ابلیس را در اشکهایم می بوسم
برای سالها ... غم های تو سوگواری من است
Harken my moonchilds cry
yearning for another night
Mourning my once beloved
mezmorized and ravendark
گوش کن به صدای گریه فرزندان ماه من
که آرزوی شبی دیگر را دارند
ماتم مورد علاقه من
هیپنوتیزم و تاریکی
My pale enchantress of the night
at last my candle&#???;s burning down
The wintermoon is shining bleak
for thee my enchantress
جادوگر زندانی شب
از آخرین شمع سوزانم
ماه پاییزی سیاه غم انگیز می درخشد
جادوگر من برای تو
Enchanting all my dreams
a beauty and her flood of tears
Nightfall embrace my heart
mezmerized and ravendark
رویاهایم را فریب بده
زیبا و سیل اشکهایش
سقوط شب قلب مرا در آغوش می گیرد
هیپنوتیزم و تاریکی
My pale enchantress of the night
I desire thee
جادوگر زندانی شبهای من
من تو را آرزو می کنم
Fearful I walk with thee... through dusk
Through winds of loss... Her beauty and her
با ترس با تو قدم می زنم ... به سوی خاک
به سوی بادهای گمراهی ... او زیباست
flood embrace my bleeding heart
Tearful I fall with thee... at last
Lead me there... to where thy shadows cast
طوفان در آغوش می گیرد قلب خونین مرا
با اشک سقوط می کنم با تو ... در آخر
مرا راهنمایی کن ... به جایی که سایه‌هایت پخش می شوند
They dance in velvet darkness lost
آنها می رقصند در مخمل از دست رفته تاریکی
Rise... bleak winterfullmoon
Rise...
برخیز ای ماه غمگین
برخیز ...

87/2/21
1:35 عصر

مراحل شیطان پرستی

بدست صعصعه در دسته

مراحل شیطان پرستی(لطفا از بالای وبلاگ به پایین وبلاگ شروع کنید)

?) حاملان شیطان‌‌گرایی
آورندگان شیطان‌پرستی به ایران شامل افراد و گروه های ذیل می‌باشند: ـ
? تحصیل‌کردگان و سرخوردگان اجتماعی در خارج از کشور که عمدتا دچار خسارت و شکست‌ها سنگین مادی معنوی شده‌اند.
? فرزندان منافقین فراری ، سلطنت‌طلب‌ها ، مفسدان اقتصادی رژیم پهلوی که قبل و بعد از انقلاب موفق به فرار از کشور و محاکمه انقلابی شدند .
? افرادی از خانواده‌های بسیار ثروتمند ساکن و مقیم داخل کشور که عمدتا دارای روابط خانوادگی و .. با خارج نیز می‌باشند .
? جاسوسان فرهنگی سازمان‌های اطلاعاتی و امنیتی آمریکا و رژیم صهیونیستی که با هدف استحاله فرهنگی وارد کشور شدند .
? فعالان حوزه هنر و موسیقی که با کشورهای دیگر علی‌الخصوص آمریکا ، انگلیس ، کانادا و استرالیا در ارتباط بوده و بنابر دلایل حرفه‌ای و شغلی مسافرت های متعددی داشته‌اند .
اما نکته اساسی و قابل ملاحظه‌ای که دریافت‌های این پژوهش دلالت بر این مهم دارد که حداقل ??% از افراد شاخص وارد کننده شیطان‌پرستی به ایران فاقد تحصیلات دانشگاهی و خانواده سالم می‌باشند .
در ادامه نامه‌ای به قلم عنصر وارد کننده ای که به احوالات آنها اشاره شد به منظور آشنایی بی‌واسطه خوانندگان با آراء ، نظریات ، خاستگاه اجتماعی و سیاسی این گونه افراد می آید ،‌که در شبکه اینترنت منتشر شده است .
اگرچه متن این نامه خطاب به خداوند کمی طولانی است لکن از ارزش " هرمنوتیک " فراوانی برخوردار است .
" خدای عزیز سلام علیکم :
حقیقتا ما نمی دانیم چگونه ترا مورد خطاب قرار دهیم. بنا براین ما از همان طریق که به پیامبر مورد علاقه‌ات یاد دادی با تو احوال‌پرسی می کنیم. همچنین برای ما خیلی مشکل است که بدانیم تو کجایی. چون تو برای ارتباط برقرار کردن با امتت توسط وزیر اطلاعات خود یعنی جبرئیل در ???? سال پیش با محمد ارتباط برقرار کردی. و از آن موقع تا به حال ما از تو چیزی نشنیده‌ایم این برای ما خیلی ناراحت کننده است . در طول این هزار و چهارصد سال خیلی از چیزها در دنیا عوض شده است. ما کاملا مطمئنیم که تو از همه? این تغییرات مطلعی . ما این ایمیل را برای تو می فرستیم به این امید که در جایی از این فضای بزرگ اینترنتی تو را پیدا کنیم. خدایا این بی ادبی ما را ببخش. ما سعی کردیم که با تو توسط نماز و روزه و حج و تسبیح و زکات ارتباط برقرار کنیم. اما افسوس که همه? تلاش ما بی نتیجه ماند. شاید تو سرت خیلی شلوغ است یا مسائل دیگری داری که باید به آنها بپردازی. هزاران سال صبر کردیم که به وعده‌هایت وفا کنی اما تا به حال چیزی دریافت نکردیم. به این دلیل است که در کمال ناامیدی این ایمیل اظطراری را برای تو می فرستیم. خدای عزیز آیا تو یک دستگاه فاکس داری. ما مطمئنیم که تو حتما یک دستگاه فاکس داری چون حتی آفریده های تو توانسته اند ماشین فاکس اختراع کنند. پس تو حتما یک دستگاه فاکس و یک خط تلفن داری. بنا براین می توانیم هر وقت که ضرورت ایجاب کند با تو ارتباط برقرار کنیم.
خدایا ما از این که به دنیا آمده‌ایم و بزرگ شده‌‌ایم اصلا خوشحال نیستیم. چون ما مجبوریم که با فقر و بی عدالتی&#???; بیماری و نبود آینده ای روشن برای خود و بچه‌هایمان مواجه بشویم. ما فکر می کردیم که تو ایمان ما را بوسیله? آن بلایا می سنجی. بنا براین ما راهی پیدا کردیم که به سرزمین کفار مهاجرت کنیم. خدایا ما می دانیم که اگر تو از نیت اصلی ما از این مهاجرت مطلع بشوی حتما ما را می بخشی. ما می خواستیم این کافران را به اسلام دعوت کنیم و در کنار آن زندگی راحتی را برای خود و فرزندانمان حداقل از نظر مادی تامین کنیم. همچنین ما می خواستیم مساجدی را در اطراف شهرهای این کافران بسازیم .این بزرگترین آرزوی ما بود .خدایا تو فکر نمی کنی که این یک فکر مبتکرانه بود .به این وسیله ما می توانستیم با یک تیر دو نشان بزنیم. ما اینجا دیدیم که زنان حجاب ندارند. اول خجالت می کشیدیم به این زنهای بی حجاب نگاه کنیم. ما قویا به راهنمایی تو. عمل کردیم. نظیر این آیه:
سوره? نور??:?? :بگو مردان مومن چشمهایشان را بپوشانند .و فروج و اندامشان را محفوظ دارند. و خدا به هر چه می کنید آگاه است.
ما فکر کردیم اینها مثل فاحشه‌ها هستند و خود را در معرض تجاوز فرار می دهند. ولی با کمال تعجب دیدیم این زنان بی حجاب در سرزمین کفار به ندرت مورد اذیت و آزار و یا تجاوز جنسی قرار می گیرند. چطور همچنین چیزی امکان دارد؟ چون زنهای ما با وجود اینکه حجاب را رعایت می کنند اما هنوز احساس امنیت نمی کنند. چرا باید اینطور باشد.
ای خدا ما در طول زندگی غذا های حلال خوردیم. ما هرگز غذاهایی را که از طرف تو ممنوع شده بود نخوردیم. حتی در سرزمین کفار ما هر روز حدود چند مایل رانندگی می کردیم تا غذای حلال بخوریم. هر چند که ممکن بود آن غذاهای حلال سالم نباشند. ولی ما ترجیح می دادیم که غذاهای حلال بخوریم تا اینکه غذاهای بهداشتی و سالم این کافران را بخوریم .بنا بر این ما به ندرت مکدونالد. مرغ کنتکی بریان ... و یا غذاهای آماده? دیگر را خوردیم. ما افتخار می کنیم که این غذاها را اگر چه سالم و بهداشتی بودند نخوردیم. ما افتخار می کنیم که به فرمایشات گوش فرا دادیم.
خدایا می دانی چرا این کار را کردیم؟ به این دلیل که خودت گفتی کافران نجس هستند. ببین این چیزی هست که تو خودت به ما گفتی
سوره? توبه?:??: ای اهل ایمان حقیقتا کافران نجس می باشند. پس بنا براین از امسال به آنها اجازه ندهید که به مسجدالحرام وارد شوند. و اگر از فقر می ترسید خدا اگر بخواهد به زودی از مرحمت خود شما را بی نیاز می کند. و خدا دانا و عاقل است. خدایا ما ایمان کامل به گفته های تو داریم . وقتی که این کافران برای یک میهمانی ما را به خانه‌هایشان دعوت می کنند. وانمود می کنیم که افق فکری ما باز است. وقتی ما به این میهمانی‌ها می رفتیم به دقت دنبال علائمی که حرام بودن این غذا ها را مشخص کند می گشتیم .بیشتر اوقات ما فقط آب‌میوه می خوردیم و لب به هیچ غذایی نمی زدیم.. به میزبان می گفتیم گرسنه نیستیم یا اینکه می گفتیم مریضیم. خدایا تو فکر نمی کنی این یک از خود گذشتگی بزرگ از طرف ما برای بزرگداشت فرامین تو بود؟. اگر به اشتباه ما غذای حرام مصرف کردیم ما را به خاطر این اشتباه ببخش. فکر می کنیم اینچنین خطاهایی از طرف تو بخشودنی است. ببین خودت در قرآن چه گفتی
سوره? بقره:?:???: به تحقیق خدا بر شما حرام گردانید مردار و خون و گوشت خوک و هر کشته ای که به غیر از نام خدا ذبح شده باشد. ولی اگر به دلیل احتیاج به خوردن آن مجبور شود. در صورتی که تمایل نداشته باشد. و از اندازه? سد رمق نیز تجاوز نکند. گناهی بر او نخواهد بود. که به قدر احتیاج صرف کند که محققا خدا در حق خلق آمرزنده و مهربان است.
ولی خدایا. چیزی که برای ما معما شده این است که چرا این حرام خورها به نظر خیلی سالم به نظر می رسند. اما خیلی از ماها علی رغم اینکه در زندگی فقط به خوردن حلال می پردازیم به اندازه? آنها سالم و با نشاط نیستیم. ما فکر می کردیم که بهترین راه سلامتی و کسب طول عمر خوردن غذاهای حلال است. اما چرا این حرام‌خورها خیلی بهتر به نظر می رسند.
خدا جان تو به ما گفتی که به دلیل اینکه ما دنباله رو بهترین مذهب دنیا هستیم. بهترین مردم دنیا هستیم. برای تصدیق آنچه خودت به ما گفتی بهتر است به فرمایشات خودت در قرآن توجه کنی:
سوره? آل عمران?:???: شما نیکوترین امتی هستید که قیام کردند. مردم را به نیکو کاری دعوت کنند و از بدکاری باز دارند و ایمان به خدا آورند. و اگر اهل کتاب همه ایمان آورند. بر آنان چیزی در عالم بهتر از آن نیست. لیکن برخی از آنان با ایمان و بیشتر فاسق و بد کارند.
و در آیه ?? همین سوره فرمودی: هر کس غیر از اسلام دینی اختیار کند هرگز از او پذیرفته نیست. و او در آخرت از زیان کاران است.
خدا یا بنا بر آنچه خودت گفتی ما از هر نظر بهترین مردم روی این کره? خاکی هستیم. اما با کمال تعجب می بینیم که تمام دستاوردهای امروزه. توسط این کافران بدست می آید .از وقتی تو پیغام دادن را توسط پیامبرت قطع کردی خیلی چیزها تغییر کرده که نمی توان آنها را در یک ایمیل گنجاند. خدایا چرا ما نمی توانیم با تو یک ارتباط رادیویی داشته باشیم. در حالی که این کافران تمام نقاط این کره? خاکی را به طریق الکترونیکی به هم متصل کرده اند. چگونه این کافران در حال پا‌گذاری به کرات دیگری که تو خلق کرده ای می باشند اما ما عاجزیم که حتی ردی از محل اقامت تو پیدا کنیم. چرا تو به پیروان حقیقی خودت این توانایی را نمی دهی که به موفقیت های غیر قابل باور این کافران دست یابند. موضوع دیگری که ما را سردرگم می کند موضوع داروست. همه? داروهای مدرن نجات دهنده &#???; و اختراعات پزشکی نظیر "پنی سیلین "،" انتی بیوتیک ،"اشعه ایکس "."شیمی درمانی" , "سی تی اسکن" ،"سونو گرافی" ،" ماموگرافی "و.....بوسیله? کافران اختراع شده اند. ما از گفتن اینها نفرت داریم. ما ای خدا ما چاره? دیگر نداریم چون زندگی ما کاملا به این کفار بستگی دارد. ای خدا چرا باید اینطور باشد. خدایا حداقل این توانایی را به ما بده که بتوانیم در موقع مواجه شدن با بیماری جان خود را نجات دهیم. خدایا به نظر می رسد که تو به تدریج ما را به دست فراموشی سپرده ای . خدایا بگو چه خطایی از ما سر زده. تا آنجا که می دانیم گناهی از ما سر نزده است.
در حقیقت تعدادی از هموطنان ما در بهشتهای اسلامی تو در حال به اجرا گذاری دستورات ناب تو می باشند. اما با وجود این تو هنوز از آنها راضی نیستی. و انواع بلایای طبیعی و رنج های غیر قابل قیاس را برای آنها فرو می فرستی.. ما فکر می کردیم این بلایای طبیعی نظیر سیل و قحطی و طوفان را لایق آن کافران می‌دانی. خدایا آیا این عادلانه است که آنهایی را که به تو ایمان دارند در رنج نگه داری و کافران از بلایا کاملا مصون باشند.
خدا جان ما کارهایمان بی نتیجه مانده. ما هر روز از طرف آزاد اندیش‌ها و سکولارها مورد تهاجم قرار می گیریم. ما فکر می کردیم اینترنت(هدیه تو به بشر) در اختیار ما خواهد بود. ما مبلغ هنگفتی را برای ساختن سایت‌هایی که به تو اختصاص داشته باشد خرج کردیم.. ما فکر می کردیم اینترنت چون اسلحه ای بدست ما خواهد بود تا به وسیله? آن همه? مردم کره? زمین را به اسلام دعوت کنیم. ما فکر می کردیم میتوانیم با اندیشه? روشنمان یک در ده از این دگر اندیشان و کافران را از بین ببریم. از مقاله‌ها بحث‌ها و نوید های زندگی جاویدان و بهشت سخن راندیم. در همه? این سایتها از این چرخه‌ها استفاده کردیم. افراد ما به دلیل پیروی از دستورات تو نظیر خواندن نماز و روزه و حج و اجرای آن در داخل و خارج بسیار مشغولند.. به این دلیل است که آنها قادر نیستند مقاله های جدید و اصیل بنویسند.. خدا جان چه اشکالی دارد که ما مطالبمان را همانند یک چرخه مرتب در سایت‌ها تکرار کنیم. نوشته های خودت هم خیلی تکراریست.. بعضی اوقات این دگر اندیش ها و سکولارها از ما سوال می کنند برای چه مطالب قرآن این همه تکراری است. ما با گفتن اینکه این تکرارها برای تاکید بیشتر است آنها را ساکت می کنیم. ما همان کاری را که خودت انجام دادی تکرار می کنیم یعنی سپردن به حافظه? موقت و چسباندن در
جای دیگر
cut and paste , cut and paste , cut and paste,.....
ما به مطالب جدید دسترسی نداریم که یک سایت جدید برای تو درست کنیم.. در این بهشتهای اسلامی تو پولهای زیادی خرج اسلام می شود. ما این قدر به کپی کردن و چسباندن در جای دیگر ادامه می دهیم تا سایتهای برادران اسلامی همه مثل هم بشوند .شبیه آیه های قرآن خودت. تنها چیزی که ما کم داریم این است که آنقدر قدرت مغزی نداریم که این سکولارها و دگر اندیشها را ساکت کنیم ..به این دلیل هست که ما به انجام تکالیف بیشتری نیازمندیم .ما شب و روز مشغول انجام دادن تکالیفمان هستیم در حقیقت ما آنقدر مشغول انجام تکالیفمان هستیم که نه تنها در خانه بلکه در بیرون از منزل نیز به انجام تکالیف خود می پردازیم. ببین چقدر ما با استعداد و با هوش هستیم .سکولار ها و آزاد اندیش‌ها هرگز تکالیفشان را انجام نمی دهند.. برای همین است که ما برای آنها صحبت می کنیم که چگونه یک مقاله بنویسند. وقتی ما این کار را می کنیم خیلی به ایمان خودمان می بالیم.. اما به نظر می رسد که این جنگ اینترنتی نیز به نفع سکولارها و دگر اندیش‌ها تمام شود.. حقیقتا اینترنت ما را به آتش کشانده. یک روز در میان ما در این سایتهای اینترنتی که متعلق به سکولارها و دگر اندیشان هست به مطالب جدیدی بر می خوریم که پیروان تو قادر نیستند از پس آنها بر بیایند. خیلی برای ما شرم آور است وقتی که متوجه می شویم این دگر اندیش‌ها و سکولارها روزی یکی از پیروان تو بوده اند. اگر دوست داری در مورد آنها بیشتر بدانی می توانیم آدرس ایمیل آنها را همراه با مقالات کفر آمیزی که جرات به نوشتن آن کردند برای تو بفرستیم. خدایا آیا تو خودت عقیده? آنها را نسبت به خود تغییر دادی؟. ما این مطلب را از گفته های بی شمار خودت استنباط کردیم. اگر فراموش کردی چند نمونه از این آیه‌ها را برای یاد آوری در اینجا متذکر می شویم:
سوره? یونس??:???: هیچ کدام از نفوس بشر را تا خدای رخصت ندهد ایمان نیاورند. و پلیدی را خدا برای مردم بی خرد که عقل را به کار نبندند مقرر داشته است
سوره? فاطر??:?: خدا هر که را خواهد گمراه کرده و هر که را خواهد هدایت سازد. پس تو نفس شریف خود را برای هدایت این مردم به غم و حسرت نینداز که خدا به هر چه اینان کنند آگاه است.
سوزه? انعام?:???: پس هر که را که خدا هدایت او را طالب باشد قلبش به نور اسلام روشن و منشرح گردانید. و هر که را خواهد گمراه گرداند. و دل او را تنگ و سخت گرداند که گویی می خواهد از زمین به آسمان رود. این است که خدا آنان را که به حق نمی گروند مردود و پلید می گرداند.
خدا جان در ایمیلی که در جوابمان میدهی علت ترسمان را تصدیق بکن. اگر این مطالب از جانب تو تصدیق شد بهتر است ما وقتمان را برای این کافران و دگر اندیشان به هدر ندهیم. چون این خواسته? خودت بوده است.
خدا جان باور کن ما هر روز شاهدیم که این دگر‌اندیش‌ها و کافران به آهستگی اما با اطمینان در این جنگهای اینترنتی بر ما فائق می آیند اما کاری از دست ما بر نمی آید. .برای اینکه موقعیت را دشوارتر کنند این کافران و دگر اندیش‌ها از اسم‌های جعلی استفاده می کنند. و هویت واقعی خود و محل زندگیشان را پنهان می کنند. . خدا جان لطفا سوء تفاهم نشود .ما خیلی تلاش کردیم که پرده از چهره این دشمنان اسلام برداریم ما آنها را مرتد نامیدیم و حکم جهاد بر علیه آنها صادر کردیم .ما هرگز فرمایشات تو را در مورد این کافران فراموش نکردیم .به عنوان یک حرفه ای نکاتی از فرمایشات خودت را خاطر نشان می کنیم.
سوره? نساء?:???: آنان که به غیب ایمان آوردند و سپس کافر شدند باز ایمان آورده و دگر بار کافر شدند. پس بر کفر خود افزودند اینان را خدا نخواهد بخشید. و به راهی هدایت نخواهد فرمود
سوره? نحل ??:???:هر آن کس بعد از اینکه به خدا ایمان آورده باز کافر شد نه آنکه به زبان از روی اجبار کافر شود و دلش در ایمان ثابت باشد . بلکه به اختیار کافر شود وبا رضا و رغبت و با هوای نفس . دلش آکنده به ظلمت کفر گشت.. بر آنها خشم و غضب خدا و عذاب سخت دوزخ خواهد بود.
سوره الشوری ??:??: و آنان که در دین خدا جدل و احتجاج بر گزینند. پس از آنکه خلق دعوت او را پذیرفتند. حجت آنها نزد خدا لغو و باطل است. و بر آنها قهر و عذاب سخت خواهد بود.
خدایا ما تعدادی ایمیل انزجار" تهدید" و اخطار آمیز به آنها فرستادیم. در بعضی از این ایمیل‌ها ما آنها را تهدید کردیم که سرشان را می بریم . همانطور که آموزش خودت بوده و پیامبرت نیز به آن عمل کرده. اما آنها اصلا اهمیت نمی دهند. آنها از سلمان رشدی و تسلیمه نسرین خطرناک تر شده اند. خدا جان به ما کمک کن که این مرتدها را پیدا کنیم.. تو گفتی که از همه داناتری. ما مطمئنیم که تو فراموش نکردی که در فرمایشاتت هر ورق از قرآن را تحسین کردی. آیا تو یک ظبط صوت داری. لطفا این نوار را برگردان به ???? سال پیش. ما می دانیم که در آیه ذیل فرمودی در مورد ایمان نباید هیچگونه سوالی بکنید
سوره? المائده?:??? : ای اهل ایمان هرگز از چیزهایی مپرسید که اگر فاش شود شما را زشت و بد می آید. و غمناک می شوید. و اگر پرسش آن را هنگام نزول قرآن واگذارید. قرآن برای شما هر آنچه مصلحت است بیان می دارد. و خدا از اعقاب سوالات بی‌جای شما در گذشت. که خدا بخشنده و بردبار است.
سوره? مائده?:???: قومی پیش از شما هم سوال از آن امور نمودند. آنگاه که برایشان بیان شد کافر شدند.
خدایا این خیلی مسخره است که اگر ما سوالی در مورد اسلام بکنیم منجر به بی ایمانیمان بشود.
حالا ما می فهمیم که چرا تو مجازاتهای سختی را برای آنها که سوال می کنند نظیر کافران و دگر اندیشان در نظر گرفته ای.
خدایا ما به راستی خیلی کنجکاویم که بدانیم آیا تو برای جلو گیری از کج فهمی‌ها جایی را برای ضبط بیاناتت نظیر یک سی دی یا یک کاست یا یک دی.وی .دی در نظر گرفته ای یا نه. خدایا لطفا ما را به خاطر چنین تقاضاهایی ببخش. ما به وحی تو به طور اضطراری نیازمندیم. لطفا به ما بگو سلمان رشدی و تسلیمه نسرین کجا هستند.. آنها هر روز دارند چند برابر می شوند.. وقتی ایمیلت را دریافت کردیم فورا آن را به طرفدارانت نظیر گروه های طالبان و دیگر گروه های اسلامی می دهیم که حساب آنها را برسند. ما خیلی سعی کردیم که با عقل و منطق این دشمنان اسلام را سرکوب کنیم. اما نتوانستیم. بنا بر این چاره ای نداریم جز اینکه آنها را از نظر جسمی نابود کنیم. این همان چیزی است که معمولا تو به وسیله? آن پیروز می شدی. اینطور نیست؟ کشتار در ایران &#???; بنگلادش&#???; افغانستان و سودان را به یاد می آوری؟ این تنها زبانی است که تو در قرآن بوسیله? آن با کافران و دگر‌اندیشان سروکار داری. خدایا نگاه کن در کلام پاکت چه نوشته ای:
سوره بقره ?:??? با کافران جهاد کنید تا فتنه و فساد از روی زمین برطرف شود. و همه را آیین خدا باشد. و اگر فتنه و جنگ دست کشیدند ستم جز بر ستمکاران روا نیست
المائده?:?? : همانا کیفر آنان که با خدا و رسول او به جنگ برخیزند و به فساد کوشند در زمین جز این نباشد که آنها را به قتل رسانند و یا دست و پایشان به خلاف ببرند و یا با نفی بلد و تبعید از سرزمین صالحان دور کنند. این ذلت و خواری عذاب دنیوی آنهاست و اما در آخرت باز به عذابی بزرگ گرفتار خواهند شد.
محمد??:?: شما مومنان چون با کافران روبرو شوید باید آنها را گردن بزنید تا آنگاه از خونریزی زیاد دشمن را از پا در آورید. پس از آن اسیران جنگ را محکم به بند کشید که بعدا آنها را آزاد کنید یا فدا بگیرید. تا جنگ سختیهای خود را فرو گذارد. این حکم فعلی است و اگر خدا می خواست خود از کافران انتقام می کشید و همه را هلاک می کرد. و لیکن اینها برای امتحان خلق به یکدیگر است. و آنها که در راه خدا کشته شوند خدا هرگز رنج اعمالشان را ضایع نگرداند.
خدا جان همان طور که قبلا گفتیم خیلی حرف‌ها داریم که با تو بزنیم. اگر زبان ما را متوجه میشوی و می توانی به ما جواب بدهی منتظر جوابت هستیم. ارادتمند و بنده? تو هل-لوم-ونا. به دلیل امنیتی ما از حروف رمزی شبیه آنچه خودت در قرآن استفاده می کنی (الم &#???;طه &#???;حم و....)
خدا جان من مطمئن هستم که تو می توانی این حروف را از رمز در بیاوری . "
از خوانندگان محترم به واسطه درج این مطالب کفرآمیز عذرخواهی می‌کنیم این مطالب گوشه‌ای از شبهاتی است که به طور دائم از طرف معاندین و مخالفان اسلام و انقلاب در سایت‌ها نوشته می‌شود و قلب و روح و ایمان مسلمانان را مورد هجمه قرار می‌دهد .
?) شیوه‌های تبلیغ
? انتشار سی‌دی ، کاست و پوستر مربوط به خوانندگان متالیکا
? گسترش یافتن سایت‌ها وبلاگ‌های مربوط به شیطان پرستی
? تبلیغ و اطلاع‌رسانی از طریق پارتی‌های شبانه و گفتگوهای دوستانه علی‌الخصوص در مناطق مرفه شهرهای تهران ، شیراز و ...
? تبلیغ در تالارهای گفتگوهای مجازی
?) زمینه‌های جذب
باید یادآور شد که علاوه بر تمامی موارد مورد اشاره در این بخش یعنی زمینه جذب" باید به تکرار برخی از آنها پرداخت ،که در کشورمان دارای باز‌خورد مثبت بوده است .
? موسیقی متال :
این موسیقی در ایران نیز مانند بسیاری از کشورهای اسلامی و عربی به گونه‌ای که شرح آن رفت ، وارد شد و توانست پس از مدت کوتاهی به دانشگاه‌های بزرگ کشور همچون دانشگاه تهران ، دانشگاه شهید بهشتی ،‌ دانشگاه فردوسی و ... راه یابد .
? افول معنویت :
اگرچه در بسیاری موارد ، ایران اسلامی در جایگاه بالاتری از معنویات قرار دارد . ‌لکن
سیر جهانی و فراگیر تلاش های قدرت‌های بزرگ فرامنطقه‌ای برای استحاله فرهنگی و از سوی دیگر ماشینی و صنعتی شدن مناسبات جاری و تاثیرپذیری مردم کشورمان از شرایط جهانی زمینه‌ای برای رشد چنین جریاناتی را فراهم نموده است .
باید عنایت داشت روند رو به رشد استفاده از شبکه‌های ماهواره‌ای نیز عامل تعیین‌کننده در جذب و گرایش یافتن به این گروه‌ها می‌باشد .
? سرمایه‌گذاری :
در بخش‌های قبل اشاره کردیم که سازمان های جاسوسی کشورهای غربی تلاش سازمان یافته‌ای را برای استحاله فرهنگ جمهوری اسلامی ایران تدارک دیده و مدت‌هاست که می‌کوشند تا به " تهی‌سازی فرهنگی " جوانان کشور عزیزمان بپردازند . دشمن در این راه مبالغ هنگفتی را نیز تدارک دیده‌است . از جمله باید اشاره کرد که طبق گزارش برخی از رسانه‌های مستقل در سال گذشته مبلغ هشت میلیون دلار آمریکا به فعالیت تبلیغات گروه‌های شیطان پرست از سوی دولت آمریکا اختصاص یافته است .
? اینترنت :
رشد تعداد مخاطبین شبکه جهانی اینترنت طی سالیان اخیر آسیب‌هایی را متوجه نظام فرهنگی کشور نموده است که از جمله می‌توان به فعالیت شیطان گرایان اشاره کرد .
اما عمده فعالیت این افراد در قالب وبلاگ‌نویسی صورت می‌پذیرد ،
این دست از وبلاگ‌ها همزمان با اعلام موجودیت " جنبش شیطان‌گرایان ایران " فعالیت خود را آغاز کرده و اظهار می‌نمایند که توسط فردی به نام مستعار " اهریمن " در ایران هدایت می‌شوند .
روند ارتباط‌گیری و فعالیت وبلاگ‌های مذکور بدین صورت است . افراد پس از تکمیل فرم ثبت‌نام یک ایمیل در صندوق پست الکترونیک خود با موضوع خوش آمد‌گویی دریافت می‌کنند و پس از برقراری ارتباط با ایشان و در صورت جلب اعتماد به برخی از مهمانی‌های شبانه و یا پارک‌ها برای آشنایی دعوت شده و مورد راهنمایی قرار می‌گیرند .
این وبلاگ‌ها عمدتا فعالیت خود را در چندین محور : انتشار عکس‌های شیطان گرایان جهان ، انتشار نامه شبیه به نامه های مسیحیان شیطان پرست خطاب به خداوند متعال که بار سیاسی نیز دارد ، دنبال می‌نمایند . به صورت مثال وبلاگ شیطان در این خصوص می‌نویسد :
" چرا چیزهایی را که به اطرافیانم دادی به من ندادی؟ و چرا می‌خواهی بدبختی مرا ببینی ؟ چرا منو ازین دنیای کثیف و از بین کسانی که ازشون نفرت دارم رها نمی کنی ؟ حالم از زندگی بین این لجن به هم می‌خوره . جلوی پای من کم سنگ انداختی ؟ کم آدمهایی رو مثل من بدبخت کردی . "
این وبلاگ همچنین در ادامه می‌آورد : " همیشه لحظه شماری می کردم برای سال نو عیدی پدر و مادر از همه چیز لذت بخش تر بود ولی الان سال نو بوی تنفر می ده بوی مرده می‌ده وقتی کسی رو می بینم که خدارو ستایش می کنه تفو لعنتش می کنم نفرینش می‌کنم از هیچ چیز خبر نداره آنقدر خوشه که هیچ چی حس نمی کنه چرا پدر مادرم منو ترک کردن چرا منو نفرین می کنن بهم می خندن مگه من شاخ دارم لباس نو برام ارزش نداره چون بوی کفنو دارم حس می کنم تو خدا نیستی تو هیچی نیستی اصلا من بهت اعتقاد ندارم چون برای من بی ارزشی پستی من به هیچ چیز اعتقاد ندارم هیچ کس هم نه می پرستم نه قبول دارم بعد این دنیا هم دنیایی نیست میمیریم و میپوسیم از لاشه ی ما گلی سبز میشه که خار نداره هیچ شیطانی وجود نداره ولی آنقدر آدمها بهش اعتقاد دارن قبولش دارن و فکر می کنن که شیطان پروردگار ما هست که یک نیرویی به وجود اومده که خیلی چیز هارو می تونه نابود کنه. اگر Black Metal نبود من می مردم ای کاش نبود چون وقتی گوش می دم میرم به دوران (خلسه) به جایی میرم که هیچ کس وجود نداره گناهی نیست ثوابی نیست آدم احمق نیست خدا نیست پیامبران دروغین نیست شهوت و هزار تا چیز دیگه ای که این جا هست یا چیزی که هست و این جا وجود نداره اونجا نیست فقط یک نور سیاهی هست که چشمتو نمی‌زنه بوی همون گلی که گفتم از لاشه آدم‌ها سبز میشه میاد که مست می کنه ترس و وحشت نیست چیزی نیست که بهش فکر کنی خودتی . "
?) مراحل وارد شدن به شیطان‌پرستی
" کسب قدرت تاریکی برای شیطان پرستی / به دست آوردن نیرو های نهفته در تاریکی ، کسب قدرتی است درونی و بی پایان .
انرژی عظیمی که این امکان را به شما میدهد روح خود را ارتقا بخشید و کمبودهایش را با قدرت جایگزین کنید . نکته ی مهم در برگزاری این مراسم این است که هرگز نباید به نتیجه بدگمان باشید . خالصانه به نیروی روح خود و روح تاریکی ایمان داشته باشید. آنچه باقی میماند آرامش و دوری از افکاره بیهوده است که باید در خود ایجاد کنید .
? مقدمات
محراب : مقابل دیوار غربی قرار گرفته پارچه سیاهی به روی آن کشیده می‌شود . بالای سر محراب ( روی دیوار) ستاره ? پر وارونه نصب کن . روی محراب ? شمع سیاه روی پایه ، خنجر مخصوص مراسم ، جمجمه انسان ، یک زنگ ، یک آتشدان و یک جام بگذار / برای نور بیشتر میتوان از شمع های سیاه در گوشه‌های اتاق استفاده کرد / می‌توانید از جمجمه انسان ساخته شده از مواد مصنوعی نیز استفاده کنید .
خون : جام را با مایعی به رنگ قرمز پر کن .ماهیت مایع اهمیتی ندارد زیرا که این مایع نماد خون قربانی‌ست .
آتش : آتشدان را درست در مرکز محراب قرار ده .
پوشش : تماماً سیاه همراه با ستاره ? پر وارونه آویخته بر گردن .
آداب مراسم :
به ترتیب ذیل زنگ را به صدا درآور : شش بار در جهت جنوب ، شش بار در جهت شرق ، شش بار در جهت شمال .حال خنجر را بدست گیر به سمت پنتاگرام وارونه نشانه برو و با لحنی دعایی نیایش کن :
بنام شیطان بزرگ و افتخار او ، لوسیفر من نیروهای تاریکی و قدرت شیطان را به درون فرا می خوانم .
با خنجر پنتاگرام وارونه‌یی در هوا رسم کن و آتش را بی‌افروز ، نیایش را ادامه بده : آتش سیاه برافروخته و درهای تاریکی بر پاشنه خود چرخیده اند . روح سیاه و شیطانی کاین ظاهر شده ، کسی که از دوردست می آید تا خواست خود را بر فراز هستی بنا کند .بر حذر باش از گمراهی انسان که همواره همراه اوست از ابتدا تا نهایت . نظاره کن . این منم خدای دیروز ، امروز و فرداها . نگهبان زمان و ابدیت .بی مانند .غرق در دانایی . بی همتا در توانایی .عناصر را بخوان تا مرا خدمت کنند و نیروهای طبیعت را امر کن تا تجلی آمال من شوند .بپاخیز من تو رامی خوانم . دوباره خنجر را به سمت پنتاگرام وارونه نشانه برو و ادامه بده : کاین ، شیطان ، من قله‌ها را تصرف کرده‌ام . قدرت تاریکی در دستان من است . اکنون من در قالب تو خواسته‌های شیطانی‌ام را تجلی می بخشم ؛ پندار مرا با شکوه و عظمت باستانی تسخیر کن . مرا در لایه های نامریی و رمز‌آلودش تنها گزار . جام را در مقابل پنتاگرام وارونه بالا ببر ( بمنظور پیشکش ) و انگشت اشاره دست راست را درون ظرف ببر . انگشت را از ظرف خارج کرده ، دور لبه جام بگردان (در جهت گردش عقربه‌های ساعت) و همزمان بخوان : من از این جام می نوشم .من از زندگی می نوشم . قدرتهای نهفته در تاریکی مرا در بر گیرید .
جام را یک نفس تا انتها بنوش و ادامه بده : همراه با برترین نیروهای شیطانی و عمیق‌ترین قدرتهای تاریکی به جهان ماده باز می گردم تا شبی دیگر را تسخیر کنم . آتش را خاموش کن ، زنگ را در خلاف جهت ابتدایی به صدا در آور، شمع‌ها را خاموش کن .
? اعمال و زمان شیطان پرستی :
زمان شیطان پرستی در زمانهای بسیار قدیم و قرون اولیه آدمی در چندین زمان انجام می‌گرفت : اولین زمان هنگام کسوف و خسوف بود ؛ بر این تصور که شیطان و خدای تاریکی از انسانها عصبانی هستند و منتظر هدیه خود و اگر برای آنها قربانی انجام نمی‌گرفت خدای تاریکی و شیطان تمام انسانها را قتل عام میکردند لذا برای آرامش شیطان قربانی کردن انسان انجام می‌شد . این مراسم به خصوص در قبایل آمریکای جنوبی بسیار فراوان دیده شده است به گونه ای که اکتشافات به دست آمده وجود این قربانی کردن‌ها را تصدیق میکند و اتاقهای مخصوص قربانی کردن نیز به شیوه‌ای خاص بنا شده بود و تزئینات خاص خود را داشت . البته قربانی کردن انسان در زمانهای دیگر نیز انجام میشد که اکنون قربانی کردن انسان در دوره کنونی در یک شب کاملا تاریک انجام می‌شود .اعمال مراسم شیطان پرستی نیز بسیار زیاد است و به ذکر چند مورد بسنده می کنم.مهمترین اعمال آنها اعمالی است که همیشه انجام می‌دهند و در آن به انجام امور جنسی می‌پردازند و همچنین از شیطان برای پیشبرد اهداف حاضرین کمک میخواهند و اگر کسی مشکلی داشته باشد برای حل مشکل وی دعا می شود. مراسم بعدی ؛ مراسم عضویت یک عضو جدید به این هیئت و مجموعه است که این کار توسط کشیش کلیسای شیطان و یا همسر وی ( بستگی به مذکر یا مونث بودن عضو جدید دارد ) انجام می‌شود .
? مراسم قربانی کردن :
در شیطان پرستی جدید قربانی کردن مفهومی ندارد اما برای آنان که هنوز پیرو شیطان پرستی قدیمی و قرون وسطایی هستند این کار در شبی تاریک انجام می‌شود . قربانی توسط آب مقدس غسل داده می‌شود و بر روی محراب خوابانده می‌شود . البته اصولاً قربانی‌ها قبل از انجام مراسم بیهوش می‌شوند . و در کاملترین مراسم قربانی کردن برای شیطان ؛ قربانی پس از کشته شدن و نوشیدن خون وی توسط آتش سوزانده می‌شود . در این مراسم خواندن اوراد مخصوصی به زبانی کاملا بی معنی و گاها عبری انجام می‌گیرد .
مراسم معروف نماز سیاه یا نماز جماعت سیاه : شاید معروفترین مراسم آنان باشد . این مراسم در کلیسای شیطان پرستی انجام می‌شود و دقیقا همان مراسم عشای ربانی مسیحیت است با این تفاوت که تمام کارها برعکس انجام می‌شود و البته کارهایی نیز در آن مراسم انجام می‌گیرد که از ذکر آنها خودداری می‌کنم .
مراسم پیوستن عضو جدید : در مراسم پیوستن عضو جدید به شیطان پرستان که البته همچنین عملی در جادوگری نیز وجود دارد بوسه مقدس است . این بوسه توسط همسر یا خود کشیش به بدن شخص عضو شونده زده می‌شود.
?) شیطان‌پرستی به مثابه یک تهدید
در این بخش به دنبال آن هستیم تا به تبیین " تهدید " آمیز بودن فعالیت گروه‌های شیطان‌پرست در داخل کشور بپردازیم


87/2/21
1:34 عصر

مراحل وارد شدن به شیطان‌پرستی

بدست صعصعه در دسته

مراحل شیطان پرستی(لطفا از بالای وبلاگ به پایین وبلاگ شروع کنید)

?) همکاری‌های جاسوسی
با توجه به اینکه در ? کشور آنگلو ساکسون مکان‌های مقدس شیطان‌پرستان با نام
" کلیسای شیطان " واقع شده است و در همین کشور‌ها نیز بنابر بر دلایل سیاسی از گروه‌های ناهنجار اجتماعی و سیاسی مهاجر و مسافر بهره برداری جاسوسی می شود لازم است که به صورت ویژه به همکاری‌های جاسوسی عناصر مربوط اشاره داشت.
?) جرائم باندی
در جهان کنونی جرایم در دو دسته‌بندی کلی یعنی جرایم فردی و غیر‌سازمانی و جرایم باندی یا سازماندهی شده ،‌ ارزیابی و تحلیل می‌شوند .
مصادیق جرایم باندی یا سازمانی بمب‌گذاری ، اقدام برای ترور ،‌قاچاق مواد مخدر علی‌الخصوص مواد مخدر شیمیایی ،‌راه‌اندازی مراکز فساد و.. می‌باشد که طبق تحقیقات به عمل آمده شیطان‌پرستان با تمامی جرایم مذکور ارتباط داشته و عمدتا از طریق مشارکت در آنها بودجه‌هایی را دریافت می‌نمایند .
?) روابط سازمانی
روابط سازمانی در ادامه جرایم سازمانی و بلکه به عنوان عامل زیربنایی بر آن تعریف می‌شود . از سوی دیگر ایجاد برخی ناامنی‌های عمومی و اجتماعی در اثر عنصر روابط سازمانی جهت می‌یابد .
البته نگاهی جامع‌تر به سایر بخش‌های مورد اشاره در پژوهش می‌تواند هرچه بیشتر گویای این مطلب باشد ، لکن تاکید بر این نکته ضروری است که اعضای این گروه‌ها عمیقاً سازمان‌گرا
و سازمان‌محور می‌باشند.
?) ارتباط خارجی
همانطور که در بند اول اشاره شد ، شیطان‌پرستان در ? کشور آنگلو ساکسون ، یونان و رژیم صهیونیستی دارای تشکیلات سازمانی اماکن مقدس و ... می‌باشند که زمینه‌ساز ارتباطات مختلف از مجراهای گوناگون را برای ایشان فراهم می‌آورد .
حجم روابط به خودی خود می تواند منشا تهدیدات امنیتی متعددی برای کشورهای اسلامی بخصوص نظام اسلامی باشد . همچنین نباید از نظر دور داشت بقا و استمرار فعالیت اینگونه گروه‌ها به لحاظ ماهیت و اهداف عمیقاً نیاز به روابط با خارج از کشور دارد . در این باره باید عنایت ویژه‌ای نیز به ارتباط این افراد با خانواده‌هایشان در سایر کشورها علی‌الخصوص کشورهای آمریکایی و اروپایی داشت .
?) سرقت
اغلب جوانان که به شیطان‌پرستان می پیوندند حتی چنانچه از خانواده های ثروتمند نیز باشند از اعضاء مطرود خانواده به حساب می‌آیند ، ‌لذا حضور ایشان در جمع گروه اجتماعی می‌تواند زمینه جرایمی را همچون سرقت برای تامین منابع مالی فراهم آورد که این سرقت‌ها در ابعاد مسلحانه طبیعتا تهدیدی برای امنیت اجتماعی به شمار می‌آیند .
در این خصوص مجدداً تاکید می‌شود که هرگونه دامن زدن به فساد چون از باورهای شیطان‌گرایان می‌باشد . بدیهی است که بخشی از این مفاسد نیز در پوشش سرقت‌های متعدد انجام می‌پذیرد ، باید در نظر داشت که سرقت نیز عاملی است برای نزدیکی به شیطان .
?) تجاوز جنسی
در جمع شیطان‌پرستان اصولا تجاوز جنسی یک ارزش و شرط برای ورود و استمرار حضور در گروه به حساب می‌آید .
این تجاوز که عمدتا با قتل ،تجاوز به همجنسان و کودکان نیز همراه است عنصر اصلی ایراد خسارت و انتقام‌گیری از فرد متجاوز جنسی است . تصور شیوع یافتن این ضد فرهنگ مخرب نیز می‌تواند مرزهای امنیت اخلاقی را در جامعه در‌نوردد .
تجاوز جنسی از ضدارزش‌های تبلیغی این دست گروه‌هاست که دائماً با ساخت نماهنگ ، تنظیم آلبوم‌های موسیقی ، ترویج فکری و از طریق فیلم‌های مبتذل دنبال می‌شود . در حقیقت شیطان‌گرایان مدعی‌اند " تجاوز " تنوع در کسب لذت جنسی است .
?) قتل
قتل یک عمل شیطانی بزرگ به حساب آمده و شیطان‌پرستی که تعداد و کیفیت قتل‌هایش بیشتر باشد به درگاه شیطان نزدیک‌تر خواهد شد . ناگفته پیداست که این مولفه نیز تاثیرات سوء امنیتی را به همراه خواهد داشت .
افزایش تعداد قتل در جوامع مختلف یکی از معیارهای بین‌المللی و تعیین‌کننده درخصوص وضعیت امنیتی هر کشور به شمار می‌آید ، حال اگر این جرم کلان با یک اندیشه سازماندهی شده و تقدس‌زا همراه شود و حاشیه‌هایی چون تجاوز جنسی را نیز با خود همراه سازد ، ناگفته پیداست که می‌تواند تاثیرات گسترده‌ای را در خدشه‌دار نمودن مقوله مهم امنیت به همراه داشته‌باشد .
? وضعیت فعلی شیطان‌پرستی در ایران
وضعیت فعلی این گروه‌ها در ایران طی ? بخش که در ادامه شرح آن می‌آید خلاصه می‌شود :
?) تحرک در اینترنت
وبلاگ‌نویسی ،‌گفتگو در محیط یاهو ??? درجه ، سایت کلوپ دات کام ، دریافت خبرنامه‌ها و ... از جمله تحرکات اینترنتی شیطان‌پرستان ایرانی است که تاکنون نیز ادامه دارد (در آینده گزارش ویژه از تک‌تک حوزه های یاد شده ارائه خواهد شد.)
?) ترویج نمادها
مغازه‌ها و اصناف فروشنده زیور‌آلات نقره‌ای ، فروشگاه‌های پوشاک جوانان و بانوان علی‌الخصوص در شهر تهران وظیفه عمده ترویج شیطان‌پرستی در داخل کشور را بر عهده دارند . در برخی موارد حتی می‌توان اظهار کرد که فروشندگان و مدیران حتی اطلاع اندکی از محتوای عمل خود ندارند . همچنین گفتنی است برخی از چهره‌های مطرح موسیقی پاپ و متالیکا در تهران و شهرستان‌ها به کرات و از طرق مختلف این نمادها را حمل و معرفی و به صورت مستقیم و غیرمستقیم به ترویج آنها می‌پردازند .
سایت‌ها و وبلاگ‌های فارسی‌زبان نیز نقش عمده‌ای را در گسترش و معرفی این نمادها ایفا می‌کنند .
?) ترویج متالیکا
گروه‌های موسیقی متالیکا همچون گروه " رامان " و گروه (DSD) که توسط " بابک خواجه‌پور ، ژانو باغومیان‌ ، لویک یومیان و کارن آراکلیان " اداره می‌شود به عنوان شاخصی از فعالیت رو به گسترش گروه‌های متالیکا قابل ذکر هستند.
?) پارتی‌های شبانه
پارتی‌های شبانه " رپرها " ، جشن‌های فارغ‌التحصیلی و مهمانی‌ها خاص دوستانه همواره به عنوان کانون فعالیت شیطان‌پرستان قابل ذکر هستند . در این مراسم و هر بار گروهی از جوانان با انواع و اقسام مختلف با اندیشه‌ها و ظواهر شیطان‌گرایی آشنا و یا جذب آنها می‌شوند.
?) همکاری با سلطنت‌طلب‌ها
اوایل سال گذشته میلادی خبری در وبلاگ‌های وابسته به شیطان‌پرستان ایران منتشر شد که‌ " اهریمن " سر کرده ایشان پیوستن گروهش را به " انجمن پادشاهی ایران " اعلام می‌کرد.


87/2/8
1:10 صبح

تقدیر

بدست صعصعه در دسته

زندگی آب روانیست روان می گذرد / هرچه تقدیر من و توست همان می گذرد.


87/2/8
12:58 صبح

عبرت بگیریم

بدست صعصعه در دسته

جملات عبرت آموز

می دونی اگه صخره و سنگ تو مسیره رودخانه ی زندگیت نباشه صدای آب اصلا قشنگ نیست؟

درمقابل مشکلات با خدایی بهتر از ناخدایی است

آزادی حقیقی آن نیست که هرچه میل داریم انجام بدهیم ، بلکه آن است که :

آنچه را که حق داریم بکنیم .

بنام خدا
اى فرزند آدم ! اندوه روز نیامده را بر اِمروزت میفزا ، زیرا اگر روزِ نرسیده، از عمر تو باشد خدا روزى تو را خواهد رساند.امام علی علیه السلام : یَا ابْنَ آدَمَ لَا تَحْمِلْ هَمَّ یَوْمِکَ الَّذِى لَمْ یَأْتِکَ عَلَى یَوْمِکَ الَّذِى قَدْ أَتَاکَ فَإِنَّهُ إِنْ یَکُ مِنْ عُمُرِکَ یَأْتِ اللَّهُ فِیهِ بِرِزْقِکَ .
 

الهی در راه خود اول زخودم بی خود کن

                                     بی خود چو شدم زخود به خود راهم ده

 

 


87/2/5
4:55 عصر

کبوتر

بدست صعصعه در دسته


<      1   2